Inwestycja w gadżety z logo to nie lada wyzwanie i właśnie dlatego postanowiliśmy pomóc również wam. W dzisiejszym poradniku dowiecie się, jak skutecznie wykorzystać nietrafione kubki reklamowe. Sprawdźcie koniecznie nasze wskazówki!
Nowe kubki reklamowe – jak do tego podejść?
Skuteczna promocja marki niezaprzeczalnie wymaga czegoś więcej aniżeli tylko dużych nakładów finansowych. Znajomość rynku i potrzeb waszych klientów są w tym wypadku kluczowe, by można było mówić o sukcesie marki. Zdarza się niekiedy, iż nawet pomimo dokładnej analizy grupy docelowej wybrane upominki z logo nie cieszą się oczekiwaną popularnością, a pomysłów na dalsze działania brak. Stojąc przed wyzwaniem, jakim jest inwestycja w nowe kubki z nadrukiem, zastanówcie się, jaki cel w rzeczywistości pragniecie osiągnąć. Czy zależy wam na pozyskaniu nowych kontrahentów i podtrzymaniu dotychczasowych relacji? Czy może pragniecie zwiększyć rozpoznawalność marki, co przełoży się również na jej wizerunek oraz generowane dotąd zyski? Oryginalne kubki reklamowe powinny być spójne z marką, a jednocześnie dostosowane do potrzeb i oczekiwań jej odbiorców. Niestety wciąż wielu właścicieli firm zapomina o tym, co zaś skutkuje wystąpieniem poważnych strat finansowych i wizerunkowych. Jeżeli wybierane dotąd gadżety reklamowe nie spełniły swojej podstawowej funkcji, nie musicie jednak ich wyrzucać. Zobaczcie 3 sposoby, jak skutecznie je wykorzystać.
Kubek z logo – prezent dla pracownika
Skuteczny gadżet reklamowy powinien być funkcjonalny i użyteczny. Takie też są wysokiej jakości kubki z logo, które możecie śmiało wykorzystać jako prezent dla zaufanych pracowników. Być może dotychczas wykorzystywane drobiazgi nie przyniosły oczekiwanych rezultatów… To jednak nie oznacza, iż nie można ponownie puścić ich w obieg. Wręcz przeciwnie! To sprawdzony sposób, by umilić pracownikom poranną kawę czy wieczorną herbatę, jednocześnie dbając o ich komfort i samopoczucie. Nowy kubek z logo w domu jest na wagę złota, a wy wcale nie musicie się ich pozbywać. Wasi pracownicy z pewnością docenią takie podejście do sprawy. Ekologia jest w końcu zawsze na topie!
Na stronie producenta ceramiki zamówisz nowe kubki reklamowe.
Wykorzystaj kubki reklamowe w ramach konkursu
Organizacja konkursu czy akcji charytatywnej to zawsze doskonała okazja, by zaprezentować swoją markę w jak najlepszym świetle. Jeżeli niebawem zbliża się wyjątkowe wydarzenie, tym samym wciąż nie do końca wiecie, co zrobić z nietrafionymi upominkami firmowymi – możecie śmiało wykorzystać je w ramach przeprowadzonej akcji. Losowanie nagród to świetna opcja dla klientów, którzy z chęcią skorzystają z otrzymanego drobiazgu. Możecie także przeprowadzić swego rodzaju konkurs dla najbardziej aktywnych użytkowników, by docenić ich wkład w rozwój waszej firmy. Dołączone do głównego prezentu kubki z nadrukiem z pewnością zachwycą potencjalnych odbiorców marki, a wy tym sposobem nadacie im drugie życie. Kubki reklamowe warto wykorzystywać rozsądnie, lecz o tym przekonywać was raczej nie musimy, nieprawdaż? Dotychczas wykorzystywane upominki z czasem ponownie zaczną pracować na postrzeganie marki.
Gadżet reklamowy czy gratis do zamówienia?
Prowadząc sprzedaż internetową, macie ogromne pole do popisu. Kubki reklamowe, których dotychczas nie udało wam się wykorzystać, możecie podarować stałym klientom bądź też nowym użytkownikom w formie gratisu. Dlaczego to dobry wybór? Klienci uwielbiają darmowe upominki, zwłaszcza jeżeli mogą wykorzystać je także poza domowym zaciszem. Nowy kubek z nadrukiem sprawi, że poczują się oni docenieni, a to zaś wpłynie na wizerunek marki. Aby jednak nie było zbyt nudno, wypełnijcie podarowany gadżet firmowymi czekoladkami. Wielbiciele praktycznych rozwiązań i słodkości będą zachwyceni. To pewne!
Klasyczne kubki reklamowe to gwarancja wielu korzyści, o ile wiecie, jak skutecznie je wykorzystać. W innym razie może z czasem okazać się, że inwestycja ta była nietrafiona, a kubki z nadrukiem zostaną porzucone w kąt. Dobrze przemyślcie tę decyzję i otwórzcie się na potrzeby odbiorców.