poniedziałek, 12 lipiec 2021 17:34

Butelki z nadrukiem reklamowym – jaka firma powinna w nie zainwestować?

Oceń ten artykuł
(1 Głos)
butelka z nadrukiem reklamowym butelka z nadrukiem reklamowym mojabutelka.pl

Dbanie o dobro klientów oraz o ich zainteresowanie leży w gestii absolutnie każdej firmy – specjaliści od marketingu zachodzą w głowę, jakie działania byłyby najskuteczniejsze.

Jak się okazuje, niewiele trzeba, aby zachęcić do produktu czy usługi – wystarczy dobry, modny, reklamowy gadżet – jak butelka termiczna.

Butelki z nadrukiem reklamowym tylko dla wybranych klientów?

Chociaż faktycznie hasło ekologicznej butelki termicznej kojarzy nam się raczej jednoznacznie z grupą sportowców czy chociaż osób aktywnie uprawiających sporty, to jednak ów nowoczesny gadżet jest naprawdę uniwersalny. Butelki z nadrukiem reklamowym skutecznie wypierają tradycyjne kubki termiczne oraz termosy, co więcej, doskonale wpisują się w dzisiejsze nurty filozofii nawołującej do konieczności życia w zgodzie z naturą. Butelki z nadrukiem firmowym są więc czymś w rodzaju „dwa w jednym” – raz, wskazują na zainteresowanie firmy człowiekiem i jego światopoglądem, dwa – wskazują na nowoczesne i odpowiedzialne nastawienie firmy do świata i obecnej sytuacji. Z butelek z nadrukiem reklamowym skorzysta każdy – to nie tylko alternatywa dla plastikowej butelki, ale możliwość zabrania ze sobą ciepłego napoju nawet na cały dzień wytężonej pracy czy nauki. Butelki z nadrukiem reklamowym to również całkiem niezła opcja dla rodziców małych dzieci – przechowywana ciepła herbata podczas długiego spaceru to coś, o czym tacy rodzice zwykle marzą dla swoich pociech.

Więcej na: https://www.mojabutelka.pl/butelka-z-nadrukiem-firmowym/

Butelki z nadrukiem reklamowym – jakie są dobre?

Na jakości takich gadżetów promocyjnych nie ma co oszczędzać. Jeśli widzimy ofertę butelki z nadrukiem za zaledwie kilka czy kilkanaście złotych, lepiej ją sobie całkowicie odpuścić. Niechlujne czy nietrwałe nadruki lub grawery staną się dla ans jedynie antyreklamą, zamiast upragniona wizytówką. A kiedy wejdą w posiadanie klientów lub pracowników, same będą nosić na sobie informację o firmie – oraz o tym, jaka jest jej wartość i na co stawia w pierwszej kolejności.

Polecane

  • 1