Z tego względu warto zaufać specjalistom, korzystając z ich wiedzy i doświadczenia. Jakie jeszcze zalety ma współpraca z agencją influencerów? Jakich wyników można się spodziewać?
Dlaczego warto współpracować z influencerami?
Prowadzenie kampanii marketingowych z influencerami wiąże się z wieloma korzyściami dla marki. Aby współpraca przyniosła założone cele wizerunkowe czy sprzedażowe, należy wybrać odpowiedniego lidera opinii, który zaangażuje społeczność. Nie ma konieczności realizowania kampanii z influencerami o milionowych zasięgach. Zdarza się, że mikroinfluencerzy będą o wiele bardziej efektywni. Obecnie niemal każda marka inwestująca w content marketing może pozwolić sobie na współpracę z liderami opinii, wystarczy tylko odpowiednio zaplanowana strategia. Jednak jak wybrać influencera, który dotrze do społeczności z przekazem reklamowym i przyniesie korzyści marce? W tym przypadku warto zaufać specjalistom.
Czym się zajmuje agencja influencerów?
Chcąc samodzielnie podjąć się realizacji kampanii z influencerami, niezbędne jest posiadanie dużej wiedzy dotyczącej trendów i najskuteczniejszych sposobów promocji we współpracy z liderami opinii. Specjaliści posiadają ogromne doświadczenie w tej dziedzinie, przygotowując strategie szyte na miarę, zgodnie z założeniami i celami marki. Agencja influencerów zajmuje się między innymi rekrutacją influencerów, którzy będą w stanie dotrzeć do ściśle sprecyzowanej grupy docelowej i dobrze zaprezentować produkt czy usługę. Dzięki odpowiednio dobranym działaniom kampania będzie wiarygodna, pozwalając uzyskać możliwie najlepsze efekty. Agencja influencerów projektuje plan działań, opracowuje strategię, strukturę kampanii, przygotowuje i koordynuje działania, analizuje wyniki oraz przygotowuje raporty. Specjaliści gwarantują kompleksową obsługę oraz stały kontakt.
Jakie korzyści przynosi influencer marketing?
Kampanie marketingowe z influencerami przynoszą efekty wizerunkowe, sprzedażowe, budują świadomość marki, a także generują ruch na stronie. Kanały komunikacji muszą być dobrane do miejsca występowania grupy docelowej, czyli tam, gdzie influencer gromadzi największą społeczność. Kampanie realizowane są przede wszystkim w kanałach własnych twórców oraz za pomocą mailingów, Facebooka, Instagrama, YouTuba czy TikToka – ich wybór zawsze jest konsultowany z influencerem. Oprócz mediów społecznościowych mailing jest jednym z najpopularniejszych kanałów, który pozwala precyzyjnie dotrzeć do społeczności skupionej wokół twórcy oraz nowego segmentu użytkowników.